Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Νο 248 ( διασκέδαση)



Με δύναμη
εκσφενδόνισα
το σκουρόχρωμο μπουκάλι,
έπινα μπύρες
σ ένα κωλομπάρ,
στημένο σε αδιέξοδο
κοντά στο Βαρδάρη,
γκελάρισε, δεν έσπασε,
στον υγρό διάδρομο
κατρακύλησε
και κάπου σταμάτησε:
το ξέχασα,
τους τύπους όμως
ενόχλησε,
που στα σκοτεινά
• το παλιομοδίτικο
αμπαζούρ φώτιζε αχνά
ένα βρώμικο κόκκινο •
χαμούρευαν κάτι ξέμπαρκες
γριές βιζιτούδες•
----------------------------------
συγγνώμη ζήτησα,
δεν ήθελα τσαμπουκάδες,
κουβαλούσα βέβαια
το σιδερικό,
ήταν όμως
μόνο για δουλειά,
για εκφοβισμούς
και παρόμοιες εργολαβίες•
το πουτανάκι απέναντι
είχα βάλει στο μάτι:
στο σκαπό στριφογύριζε
και βροντερά
χασκογελούσε,
ήταν σίγουρα πιωμένη
γύρω στα πενήντα και κάτι,
λίγο πληθωρική,
κάπως χυμένη,
φαινόταν
παλιά καραβάνα,
για όλα και πεπειραμένη •
------------------------------
στον αράπη έκανα νόημα:
εκ μέρους μου,
ένα σφηνάκι της κέρασε,
αργά γύρισε,
με κοίταξε σκληρά
το ήπιε
με μια γουλιά
κι ακόμη ένα,
έπειτα, δίπλα μου ήρθε,
δεν έβγαλε μιλιά,
άρχισε αργά
να μου τον τρίβει•
προνόησα, ώρες πριν
είχα πιεί το χαπάκι:
κι έτσι, σηκωμένο
όπως τον είχα
•το βρώμικο παραβάν
μας έκρυβε•
χωρίς να τη ξεντύσω,
από πίσω άγρια τη πήρα:
----------------------------------
έκανε πως καύλωνε,
βογκούσε
και τα χείλη ξερογλείφε,
τέλειωσα γρήγορα
χωρίς ν ανταλλάξαμε κουβέντα •
-------------------------------
πλήρωσα το νταβατζή,
ήταν φτηνή τελικά
και στην δουλειά μου έφυγα,
την εργολαβία
που το αφεντικό μου ανέθεσε
έπρεπε να εκτελέσω.



AlexMil  29-40-2013









Δεν υπάρχουν σχόλια: