Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Το μαγαζί





















Νύχτα υγρή, 
ένα μαγαζί  στο λιμάνι, φτηνό- κατασκευή, 
απ αυτά,  αισθητικής  του ογδόντα περίπου, 
αλουμίνια λευκά, φιμέ τζάμια, πλαστική πόρτα,
μια επιγραφή ξεχαρβαλωμένη, από ροζ νέον,
που συνήθως αναβοσβήνει, βραχυκυκλωμένη,
μισό σκόταδο μέσα:  μπλουζ μουσική κακόηχη,
μπαρ στο βάθος, γυαλιστερό, της κακιάς ώρας,
καρέκλες από πλανόδιο, μεταλλικές,  μαύρες
και μια μυρωδιά, από ιδρώτα πολλών ημερών,
ανακατεμένη στη κακοσμία μεθυσμένων χνώτων.

Πήγα για ποτό και πήδημα φθηνό, γρήγορο,
ερχόμουν συχνά, όταν ήμουν μαυρισμένος,  
το ποτό καλό,  λαθραίο,  γυναίκες χωρίς ενοχές,
να ικανοποιήσουν έτοιμες,  όποιες επιθυμίες:
στην άκρη κάθισα, μπάρμαν, μαύρος παίδαρος,
το πότο έφερε και στις κοπέλες με γνώρισε,
διαδικασία εθιμοτυπική για τα κεράσματα,
όλες, σχεδόν όμορφες, κορμιά δυνατά, γεμάτα,
στήθη ξέχειλα, με ρόγες προκλητικές, σκούρες,
ρούχα φθηνά, εσώρουχα διαφανή: εμπόρευμα.      

Από πόρτα κρυφή, στις γυναικείες τουαλέτες,
μια σκάλα μεταλλική μας έφερε  στο υπόγειο, 
κρεβάτι  ρουστίκ  παλαιομοδίτικο, στρώμα
ταλαιπωρημένο από τα διψασμένα κορμιά,
καλυμμένο, με σεντόνι μωβ ξεθωριασμένο:
με κρατούσε το χέρι τρυφερά, κάθισα,
ξεγυμνώθηκε, τα στήθη της ελευθέρωσε,
με το εσώρουχο έμεινε, κόκκινο, τόνιζε
τα φουσκωμένα χείλη, ξάπλωσε δίπλα μου  
κι έπειτα, πηδηχτήκαμε, άγρια και πιωμένα.

Έβρεχε πολύ, κωλόκαιρος  γαμώτο μου,
ένα τραγούδι κόλλησε πάλι, συμβαίνει
όταν είμαι  φτιαγμένος, το τσιγαριλίκι επιδρά,  
το Wishing Well ξεκίνησα παράφωνα, 
ούρλιαζα και σολάριζα φανταστικές χορδές,  
συναυλία με τους περαστικούς:  κοιτούσαν
οι μαλάκες και χασκoγελούσαν, τη γλώσσα
τους έβγαζα, τα δάκτυλα, κέρατα διαβολικά,
τους κορόιδευα, ήξερα πως  κινδύνευα:
χωρίς καρδιά ήμουν, μόνος, βρεγμένος ξανά.



AlexMil 13-02-2013 (2.00 πμ)


Σημειώσεις:

1. Το ποίημα αυτό το έγραψα στις αρχές του 1985… Πρόσθεσα σήμερα μόνο τη τελευταία στροφή….
2. Το
Wishing Well είναι σε εκτέλεση από Bad Company (τραγούδι ο φοβερός Paul Rodgers )
Μπορείτε να το απολαύσετε εδώ:    http://www.youtube.com/watch?v=h4F2Y1sGaqI
3. Στις 
photo είμαι φυσικά εγώ,  από τις ηρωικές εποχές της νιότης μου, γεμάτες  sex,  ….., rock, and chopper.


















Δεν υπάρχουν σχόλια: