Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Αγαπιόμασταν




Με κλώτσησε και το καλσόν της ξέσχισε,
έπεσα αλλά πρόλαβα και την έπιασα,
το ψηλοτάκουνo
από το πόδι της άρπαξα,
και τις το πέταξα, το απέφυγε έντεχνα,
το αγγούρι όμως της έπεσε,
σαλάτα έκανε,

και σαν χοντρή  ραμπονοικοκυρά,
το μαχαίρι που κρατούσε
μου πέταξε.


Χορευτής
σε στιπτιζάδικα ήμουνα,
με μια κίνηση μπαλαρινέ το απέφυγα,
όμως η μάνα της
το αγριογούρουνο ,
που καιροφυλακτούσε πίσω μου,
-βρισκόταν και σε ψυχολογικό αδιέξοδο-
τη λαβή του μαχαιριού
στη μούρη έφαγε,
κι όπως μούγκριζε από το σκαπό έπεσε.


Κατά πάνω μου
ουρλιάζοντας όρμησε,
όταν τη μάνα της 
σε βρώμικη στάση είδε ,
πρόλαβα
και το πόδι μου έβγαλα,
και με ύφος  ντίβας που στραβοπατά,
πάνω στα βυζιά  της μάνα της έπεσε,
τ’ αχαμνά μου όμως
με λύσσα γράπωσε,
άγρια τα σφίξε
και πέρα-δώθε τα κούνησε

Δεν τ’ άφηνε,
ήξερε τη τεχνική καλά,
την έμαθε
στο μπακάλικο της γειτονιάς,
και γω ,με τη πατούσα,
τη μούρη της πάτησα,  
δάγκωσα  και το βυζί της μάνας της,
κι όταν άρχισαν  να με βρίζουν κερατά,
κάνοντας
τη προσευχή μου στο θεό,
το καλώδιο έπιασα το ηλεκτρικό.  

 

AlexMil   03-01-2012




Δεν υπάρχουν σχόλια: