Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Είμαι φοβισμένος



Παράξενη η ζωή μου,
σε στιγμές, αδιανόητη,  
κατά φύση μεταλλασσόμενη,  
σαν προβολή αγνώστων
σε  συχνότητα βιολογική,
συντονισμένος,
 να τη βιώνω λογικά,
κατηχούμενος  να πιστεύω,
μοντέλο απόγνωσης,
αδιευκρίνιστων  σκοπών,
ξεχασμένων.


Η ζωή μου σε προθέσεις,
ότι πιο εφιαλτικό,
σαν μεταφυσικός πρωκτός,
αντανακλώμενες  οι σκέψεις,
διαθλούν τις αισθήσεις,
το “φαίνεσθαι “  στο τώρα,
απειλητικά προσωρινό,
στη στιγμή, στη στροφή,  
εν δυνάμει να χαθεί,
τα βλεφαρίσματα,
ίσως, τα κλικ της εντολής. 


Είμαι φοβισμένος,
θρύψαλο ο χρόνος μου,
συντρίβει τις οπτικές,
αργή φαντασίωση,
σε προσμονή απρόσμενη,
τα βήματα άρρυθμα,
την αλήθεια ανακαλύπτουν,
στο ραγισμένο καθρέπτη,
σιωπηλό το είδωλο,  
δεν με κοιτά,
γυρισμένη έχει τη πλάτη.  

AlexMil  21-01-2013 (9.30μμ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: