Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Νο 312 (φαντασιώσεις)

Δεν αντέχω
να με αγνοείς,
η αδιαφορία σου
σαν σημαία ήττας,
κυματίζει στο κέντρο
του κορμιού μου•
είμαι ειλικρινής,
το σώμα σου φαντάζομαι,
γυμνό,
με τη καύλα
να υγραίνει τις γραμμές
και βασανιστικά
να εισχωρεί ξεδιάντροπα
στις απόκρυφες διαδρομές σου•
φαντασιώνομαι
τις κινήσεις σου,
γεύομαι:
οργισμένη στέρηση
που με προκαλεί πρόστυχα,
βογκάς βραχνά:
σαν να κυλιέσαι πεινασμένα,
σε όρθιες ανδρικές ηδονές,
σε ταυτόχρονους
φανταστικούς εραστές•
εκεί στην άκρη
της απρόσιτης σοφίτας,
• οι φαντασιώσεις μου•
με τις εικόνες σου μπλέκονται:
με πυροβολείς με τη κόλαση,
ξέρω,
είσαι ο θηρευτής
κι εγώ το ερεθισμένο θύμα
που εύκολα
να με καταβροχθίσεις μπορείς:
δεν με νοιάζει,
μαύρες τούφες
με κυνηγούν
και σχισμές πτυχόμορφες
να με ρουφήξουν προσπαθούν:
η μοίρα μου,
ο πόθος μου για σένα:
τιμωρός.

AlexMil 28-05-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: