Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

No 254 (το εκκρεμές)

Οι σκέψεις μου
σε χαοτική ταλάντωση:
στο δωμάτιο με τον
αναγεννησιακό θόλο,
ένα εκκρεμές,
αφημένο στο κέντρο,
στο σατινέ βάθρο της υποκρισίας
• έχει πάρει τη μορφή της•
και τις μνήμες μου
σε διαδικασίες αναγέννησης
υποβάλει •

Ατενίζω
από τον εξώστη
αναπαραστάσεις της φυγής μου,
με τις εικόνες
σκέφτομαι καλύτερα,
αυτές οικειοθελώς
καταστρέφω
•βοήθησε και ο ενοχλητικός
θόρυβος της λεωφόρου•
η μορφή της,
πρώτα έγινε σκίτσο
κι έπειτα
με κίνηση δραματική
έσβησε σε κορεσμένο λευκό•

πήρα
και τη τελευταία δόση,
οι ταλαντώσεις
ως χρονικές χορδές,
συγχρόνισαν τις σκέψεις,
τις εκτίναξαν στο άχρονο κενό,
και τις επανέφεραν:
χωρίς το copyright
της επιθυμίας της,
ελεύθερες για οποιαδήποτε
χρήση.

Τα πάθη μου,
•πάντα στη τρέχουσα έκδοσή τους•
περιτυλιγμένα με
τον μικροαστισμό μου,
ευκαιριακό και προσαρμόσιμο,
έγιναν φοβίες,
που πολλάκις
σε ανοησίες μετατρέπονται,
• πάντοτε όμως
μετουσιώνονται σε καταστάσεις •

Είναι όμορφο το πρωινό,
κι ο ορίζοντας, λίγο θαμπός
αλλά είναι φιλικό το φως που ανατέλλει•
μόλις έχω φθάσει
στο υπεραστικό σταθμό:
άγνωστος ο προορισμός,
άγνωστη και η στάση,
έχω όμως τις σκέψεις μου καθαρές
και τις καταστάσεις
έτοιμες για περιπλάνηση:
για άλλη μια φορά,
τη πορεία μου
από τα πεπραγμένα αποκλίνω•

AlexMil 2-5-2013


Δεν υπάρχουν σχόλια: