Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Νο 263 (μηχανικοί της εξουσίας)

Λίγος ο χρόνος
που είχα στη διάθεση μου
πριν αλλάξουν όλα εναντίον μου,
·ξεπέρασα τις δεσμεύσεις μου
όταν δεν καταδέχθηκαν να μου μιλήσουν·
σελιδοποίησα τις επιλογές μου
και με ένα τελετουργικό τρόπο,
χρωμάτισα με το κόκκινο του αίματος
τις επιλογές μου,
ήμουν έτοιμος για πόλεμο,
καθάρισα και τη σκηνή του θεάτρου,
την όπλισα με κλόουν θανάτου
και ανέμενα, κι όμως δεν πρόλαβα,
οι μηχανικοί της εξουσίας,
με κατέγραψαν στους άκρως επικίνδυνους
και με συνέλαβαν,
αφόπλισαν τις μούσες μου,
και εκβίασαν τις ελπίδες με τους φόβους μου
και πριν σβήσουν το χρόνο μου
από την ιστορία της ανθρωπότητας,
στα υπόγεια της ταυτοποίησης με μετέφεραν,
σκανάρισαν τη ψυχή μου,
την κατέταξαν, της έδωσαν και Id
μόλυναν και το σπέρμα της
και έπειτα, με τη ταμπέλα
του ·διαφορετικού· που μου κρέμασαν
στη μέση του αρχιπελάγους
των οικουμενικών μεταναστών
με παράτησαν.

AlexMil 09-05-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: