Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Νο 294 (Ιθάκη)

Σκοτεινές οι ακτίνες
της καταιγίδας,
λευκοί και μαύροι
στροβιλισμοί,
εξισώσεις του χάους
σε χωρικές αναπαραστάσεις,
να φοβίζουν
και να σκιάζουν
τα ήρεμα που συνυπάρχουν,
κι εγώ
την Ιθάκη να προσπαθώ
ν ανακαλύψω:
----------------------
Το άχρωμο χρωμάτισα,
έφερα τον ουρανό
και τον έκανα καμβά,
έφτιαξα και τα χρώματα
της προσδοκίας:
ανάμιξα
χώμα της ζωής
από πλαγιές αρχαίων εποχών ,
και νερά τουρκουάζ
αιωρούμενων πηγών,
πρόσθεσα
και το λαμπρό fractal
της οπτασίας της,
και τα μεταμόρφωσα
• από θεούς αλχημιστές
καθοδηγούμενος •
σε χρυσαφένια σκόνη
με αμέτρητα μικρά αστέρια•
------------------------
Οι αγγελιοφόροι
της ψυχής μου:
•τα διαμάντια των δακρύων μου •
βοήθεια ζήτησαν:
αρχαίοι ερημίτες
αναρχικοί,
τους νοτιάδες
των σιωπηλών πνευμάτων
κάλεσαν,
και τη χρυσαφένια σκόνη
στο θυμωμένο
ουρανό σκόρπισαν•
---------------------------------
• δράκοι αέρινοι•
τα μαύρα στροβιλισμένα
σύννεφα,
πάλεψαν,
αλλά τα πινέλα,
τούφες
από ακτίνες του ηλίου,
σφιχτοδεμένα
με λωρίδες ουράνιων τόξων,
τους νίκησαν :
με τη χρυσαφένια σκόνη
ακουαρέλες αγάπης
στον ουρανό
ζωγράφισαν•
και με τα μικρά αστέρια
τον στόλισαν •
------------------------
Έπιασα
ευθείες γραμμές
και σφυρηλάτησα ακμές
κι έπειτα,
άρθρωσα ένα σκαλοπάτι,
ένα κύβο μουσικό
παλλόμενο και διαφανή•
στις κοσμικές ροές
τον αναγέννησα
και τον πολλαπλασίασα•
---------------------
κι έπειτα,
με κομψές συντεταγμένες
που εκτόξευσα,
τη σκάλα τοποθέτησα,
•έφθανε μέχρι τα σύννεφα•
ευτυχισμένος ήμουν,
την Ιθάκη διέκρινα
και την ανοδική μου πορεία
ξεκίνησα.

AlexMil 1.00 πμ 19-05-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: