Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Οταν σε πρωτογνώρισα



Όταν στο καφέ του κουτσού σε πρωτογνώρισα, μαγεύτηκα,
δεν σου κρύβω πως στην αρχή για το κορμί σου σε ήθελα,
κι όταν στη γωνιά μου δόθηκες πρόστυχα και ξεθύμανα,
τότε κατάλαβα πως ήσουν για μένα η αλητεία που ήθελα.

Στα μάτια σου πολλές φιγούρες έκφυλες αναγνώρισα,
γι αυτό την αγάπη μου σου πρόσφερα ανελέητα,
την ποιητική σου εικόνα με λέξεις αγοραίες έφτιαξα,
στο τοίχο των ονείρων μου με πάθος την έστησα.

Στη πορεία, τη ψυχή μου κι όχι μόνο, για σένα πούλησα,
τα βράδια σε μπαρ της παρακμής ψευτοροκάριζα,
προσφερόμουν στα γρήγορα για τα δικά σου όνειρα,
στην αγκαλιά σου τα πρωινά, τη αμοιβή μου κατέθετα.

Τελικά, κάπου βαρέθηκα, άρχισα να τη βλέπω πιο έξυπνα,
εντάξει, ακόμη σαλπιγκτές του έρωτα με συνόδευαν,
είχες το κορμί της ηδονής που τη ψυχή μου βούλιαζε,
όμως, το μόνο που έμενε, ήταν των στοίχων μου τα βρομόλογα.

Γι αυτό κι εγώ την έκανα, μια νύκτα υγρή σου την έφερα,
αφού πρώτα τους στίχους μου για σένα, με δάκρυα έκαψα,
τη μηχανή καβάλησα και στις αμαρτίες της πόλης χάθηκα,
κάπου σταμάτησα, πρωτόγνωρα φώτα και πάλι με πλάνεψαν.

AlexMil 28-11-2012




Δεν υπάρχουν σχόλια: