Τρίτη 18 Αυγούστου 2009

Ιστορίες γλειψίματος



Από μακριά μου χαμογέλασες,
το ένα σου μάτι,
με χάρη μου έκλεισες,
και με το άλλο σου πρόσεξα,
πως κάπου αλλού μου την έπεφτες,
σαν το αγόρι στη πόρτα να γούσταρες,
αλλά ήταν απ’ ότι κατάλαβα,
γιατί αλληθώριζες.

Έγλυψα,
τα ξεραμένα μου χείλη,
και φούσκωσα,
το τριχωτό μου στήθος σου έδειξα,
σε κοίταξα,
τη μύτη,
ο αριστερός σου δείκτης τη σκάλιζε,
σιχάθηκα, αλλά σε χαμογέλασα.

Από πίσω μου,
μια καμπριολέ τύπισσα,
το γαλακτερό της γλύκισμα,
ρουφούσε ξεδιάντροπα,
γύρισα και τη κοίταξα,
την έβρισα,
όμως τη λυπήθηκα,
ένα πλαστικό της πρόσφερα,
από το βάζο και γέλασα.

Την άρπαξες,
από το ποτήρι την έβγαλες,
το στόμα με πείρα το άνοιξες
και με τέχνη την έβαλες.
Σ’ έβλεπα,
μου την έδωσες,
τα χείλη σου σούφρωσες,
και ένα φιλί παθιασμένο μου έστειλες.

Σηκώθηκες,
και από πίσω ξεδιάντροπα,
τη κιλώτα σου έφτιαξες,
μ’ άρεσε,
έδειξες ότι με ήθελες,
στο ανταπέδωσα,
το παντελόνι,
πιο πάνω από τη μέση μου σήκωσα,
τις κάλτσες τις μωβ,
και τα λουστρίνια τα κίτρινα,
αντρίκια στα έδειξα.



Την άλλη στιγμή σε φοβήθηκα,
το μάτι το ένα σου γούρλωσε,
ένα τικ το ερέθισε,
αλλά αμέσως μετά,
με πλησίασες,
και με χάρι το ζήτησες,
το πήρες,
τα μάτια σου έκλεισες
και με ηδονή το έγλειψες.

Κι όταν τελείωσες,
τη μεγάλη μου μύτη,
απαλά με τα χείλια σου άγγιξες
και το ξυλαράκι χαριτωμένα
στο καλάθι απέναντι πέταξες.

Στη θέση σου ξαναγύρισες,
και από τη τσέπη,
ένα,
ακόμη μεγαλύτερο έβγαλα,
με σημασία το έγλειψα,
και σε κοίταξα,

και σε περίμενα………

Alexmil Αύγουστος 2009

Υ.Γ Και μια ιστορία ηδονής για όσους δεν την απόλαυσαν με κλικ εδω

13 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Α γραφεις και τετοια?
χμ... εξυπνο και δη χιουμοριστικότατο

AlexMil είπε...

γεια σου μαρία,
με αρέσει το χιούμορ,

γράφω λοιπόν και τέτοιους στίχους, που πολλές φορές είναι πολύ πιο δύσκολοι από τους άλλους.

Γράφω επίσης και αλλοιώς, στο τέλος του ποστ έχω ένα λινκ.

τα λέμε

Ανώνυμος είπε...

Ενδιαφέρουσες λέξεις!
:))

με έκανες και γέλασα
και ναι το χρειαζόμουν.

Να είσαι καλά!

Φιλιά

AlexMil είπε...

Τόνια,
χάρηκα που γέλασες,
και αφού το χρειαζόσουν, τόσο καλύτερα

Ευχαριστώ γισ το πέρασμα,
Τα λέμε.

logia είπε...

... O Σουρής της Θεσσαλονίκης!...
Μου άρεσε!
καλημέρα σου

AlexMil είπε...

Οχι και Σουρής,

απλά, με αρέσει να γράφω για τα πάντα της ζωής και κυρίως τα γκρίζα που είναι και τα πιο ενδιαφέροντα.

Από την άλλη οι χιουμοριστικοί στίχοι είναι από τους πιο δύσκολους

Ευχαριστώ για το πέρασμα

tovenito είπε...

χαχα!τέλειο! έχει κάτι σατιρικό και σκωπτικό μαζί!
τελικά το γλύψιμο δεν βλάπτει πάντα ;-P

AlexMil είπε...

tovene592,
το να δεις τη ζωή και από τη κωμική της πλευρά έχει πλάκα.
Μηπως όμως η ζωή είναι όλη μια φάρσα, ένα αστείο που κάποιοι παίζουν σε βάρος μας.

ευχαριστώ για το πέρασμα
τα λέμε

Λάκης Θλιμμένος είπε...

Άλλα περίμενα κι άλλα βρήκα,
δροσερότατο!!!

να κι ένα δικό μου ιδίας συνομοταξίας (για να μην αλλάξουμε κλίμα καθώς το καλοκαίρι ακόμη καλά κρατεί)

ήταν ωραιότατη, η νεαρή κυρία
εξαίσια τα θέλγητρα αυτής
στο άκουσμα όμως της φωνής
την παρομοίαζες υπαλλήλου σε πορνεία


Καλό σου απόγευμα
(ακόμα χαμογελάω..!!! να 'σαι καλά)

issallos είπε...

αχαχχααααα....!!! Ωραιο...δη ανατριχιαστικο...με μια δοση πολυτελειας και βαριεστιμενου σεξ!
Ευγε ....χαχαχχα!!!
Εγραψες....με χιουμορ !!!
Τοση ωρα σπαω το κεφαλι μου να βρω με πια μοιαζει η τυπισσα...αλλα ο αλλος ειναιολα τα λεφτα....ειναι Ο Τομ Κρουζ...ε? Καλο σκιτσο δυνατο !!!
Καλησπερα!!!

AlexMil είπε...

Αγαπητέ Λάκη,

σίγουρα το χιούμορ είναι μια δύσκολη υπόθεση, ειδικά στους στίχους, όμως όταν πετυχαίνει βγάζει εικόνες και άφθονο γέλιο.
Οι στίχοι σου δροσεροί της ίδιας συνομοταξίας. Ξέρεις, γράφουμε για τα πάθη μας, τους έρωτες και ξεχνάνε πολλές φορές την εύθυμη, τη γελοία πλευρά μας, της ζωής μας.
Προχθές ήμουν σε μια παραλία, έγραψα δυο ποιήματα (μόνο τη δομή τους) , αυτό που ποστάρησα και ένα που θα ανεβάσω αύριο του ίδιου στυλ. Τι θέλω να πω, η έμπνευση ήρθε από αυτά που παρατηρούσα, την ίδια τη ζωή με τις γελοίες εκφάνσεις της, και η φαντασία έκανε τα υπόλοιπα.

Τα λέμε

AlexMil είπε...

Ίσαλε,

όπως είπα και στο Λάκη, η ζωή μας εμπεριέχει και τη γελοία πλευρά. Στη σημερινή εποχή μας, είναι κόμη πιο έντονη η αίσθηση του γελοίου.
Με σχετικά εύκολο τρόπο όλοι μας μπορούμε να περιγράψουμε στιγμιότυπα τέτοιας συνομοταξίας. Απλά να τα δούμε λίγο σούρεαλ ή όπως ένας σκιτσογράφος , να παραμορφώσουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους

Ευχαριστώ για το πέρασμα,
τα λέμε

elli elli... είπε...

Αλέξη μου φτιαξες την διαθεση !!!!
δεν ηξερα οτι εχεις τοσο δυνατο χιουμορ!!!!! τελειο....